Restamax Oyj:n puolivuosikatsaus ajalta 1.1.-30.6.2018
RESTAMAX OYJ:N PUOLIVUOSIKATSAUS AJALTA 1.1.-30.6.2018
Liikevaihto kasvoi 62 prosenttia ja kannattavuus parani tammi-kesäkuussa 2018
travelnews.fi
Matkailualan uutisia alan ammattilaisille
RESTAMAX OYJ:N PUOLIVUOSIKATSAUS AJALTA 1.1.-30.6.2018
Liikevaihto kasvoi 62 prosenttia ja kannattavuus parani tammi-kesäkuussa 2018
– Kotipizzan ja Pivon Alexa-pilotti ensimmäinen laatuaan Pohjoismaissa
Suomessa voi tilata pizzaa nyt myös Amazonin Alexa-tekoälyllä. Puheohjauspilotti on ensimmäinen laatuaan Pohjoismaissa. Kotipizza on toteuttanut palvelun yhteistyössä OP Ryhmän kehittämän Pivon kanssa.
Pizzan voi tilata puheohjauksella elokuun alusta alkaen. Amazonin Alexa on tekoäly, joka toimii puheohjauksella. Alexaa voi pyytää etsimään verkosta esimerkiksi lempikappaleen, reittiohjeita tai ohjata kodin toimintoja.
Tyrnäväläisen Shaman Spiritsin Laplandia Vodka -tuotteet jatkavat voittokulkuaan maailman eri alkoholikilpailuissa. Tällä kertaa kyseessä on International Wine & Spirits Competition, jonka myötä Kyrö Distilleryn valmistama Napue Gin tuli tunnetuksi voitettuaan kilpailun gin & tonic –sarjan vuonna 2015. Tänä vuonna mustikan makuinen Laplandia Bilberry voitti makuvodkien sarjassa kultaa, ja puolukkavodka Laplandia Lingonberry hopeaa. Lisäksi kirkas Laplandia Super Premium Vodka voitti omassa sarjassaan pronssia, kuten myös hillanmakuinen Laplandia Aureus vodka & tonic –kategoriassa.
Kotipizza Groupin kehittämän ja kansainvälisille markkinoille suunnatun No Pizza -ravintolakonseptin pilottiravintola avautui Citycenter-kauppakeskuksessa Helsingissä. No Pizza -konseptin ytimessä ovat sourdough-pohjaiset pizzat ja uudenlainen ravintolaympäristö.
Ensimmäinen No Pizza -ravintola avattiin tiistaina 19.6. Helsingin keskustassa sijaitsevan Citycenter-kauppakeskuksen toiseen kerrokseen. Tunnelmaa No Pizzassa luovat viihtyisä sisustus, räätälöity musiikki ja kansainvälinen tiimi. Iltaisin se toimii baarina.
Book & Order on uudenlainen ravintolan nettivarauspalvelu, josta hyötyvät sekä asiakas että ravintola. Toukokuun viimeisenä päivänä avautuvan palvelun ydin on paremman ravintolaelämyksen tarjoaminen ja ravintolan toiminnan sujuvoittaminen.